Sick

Söndag idag och det innebär heldag på jobbet. Skulle faktiskt behövt travat lite ved där hemma medans det är fin väder men jag är fortfarande extremt slut i kroppen tack vare den här tjuriga förkylningen jag har så det känns lika bra att slöa till det lite här med Robbis idag :) Jobbar bara ons o torsd till veckan så jag hoppas att jag blir frisk snart så att vi kanske har nått att elda med i vinter. Blir nämligen ingen fjärrvärme för oss iår då de har dragit ut på tiden så länge nu att vi passar till nästa år istället. Energi mässan är nu den 19:e på Nordic hallen också så vi får väl se om vi faktiskt ratar fjärren helt och hållet. Jag ser ju faktiskt gärna att vi investerar i pellets och sol celler.

Nä nu ska jag göra nått vettigt utav dagen, ut och lapa i oss lite utav solen som lyser så härligt idag :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0