Torsdag

Jobb mellan 8-19, hem göra barnen iordning för sängen. Fick en trevlig överraskning på bron när vi kom hem.. Hade glömt att slänga sop påsen innan jag åkte imorse så det var allt ifrån bajsblöjor till makaroner överallt. Då insåg jag faktiskt varför grannen inte hejade på mig när jag hämtade posten ;p

Barnen var trötta och lättsamma barn ikväll så lättsamma att även jag somnade med lillgubben i hans säng... Så nu är varken golven dammsugade eller torkade. Så det får jag bittert ta tag i imorgon em istället. Mitt i fredags myset (y) me like....

Pratade precis med mitt stora <3 och han visste inte alls när det blev hemfärd. Jag hoppas innerligt att han kommer hem redan imorgon.. Hoppet är det sista som sviker en säger dom ju..

Nä fortsätta sova nu kanske så man orkar med allt morgondagen har att erbjuda. Jobb 8-16, sen är det FREDAGSMYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0