Back on track

Igår hann vi med en massa nyttigt hemma. Andreas hanterade motorsågen medans jag tog hand om målningen och barnen. Jag hann med att grund måla näst intill hela Boden och Andreas tog ner våra 4 granar och 2 björkar vid uppfarten så nu har vi rena Hawaii utsikten :) Fast först ska ju alla träd BARA komma bort från gården...

Imorse när barnen skulle åka på dagis så blev dom inte alls förvånad när vi gick ut genom dörren. Arvid sa bara helt naturligt - mamma träden har ramlat ner nu.

Just nu sitter jag på jobbet, är visst skönt väder ute så det blir nog en promenad innan det bär utav till träningen.

Ikväll har jag förresten sista passet på pole dancen. Så nu blir det till att lägga i en extra växel för på måndag är det uppvisning ;s

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0