Måndag


Ja då hade ännu en vecka passerat och det är måndag igen.

Jag sitter just nu på jobbet, försöker innerligt få tag på någon ansvarig för återställningen utav våran häck som vi inte alls blev nöjd med. Det som förut var en skabbig uppväxt häck med en höjd på ca 1,5m utmed våran stora väg har numera blivigt en skabbig häck med ett stort hål på ca 5meter som de har försökt planterat en ny häck med en höjd på ca 20-30cm och som därmed har blivigt en direkt livsfara för barnen..

Ja med andra ord är jag väldigt förbannad! Nog om det nu..

I fredags var det dags för lillebror att ta studenten, det var väldigt härligt att se alla lyckliga studenter.
Vi bjöds på god middag och gott fika.
Grattis Lillen!

Lördagen bestod mer eller mindre utav knä jobb.. Jag rensade plattorna på framsidan och det märks i mina ben idag vill jag lova. Men tjusigt vart det.

På em fick vi middags besök utav carro o Peter, Maria o Andreas. Arvid blev grattad i förskott utav sin gudmor Och fick ett jätte fint grill set. Så nu har vi en ny bliven liten grill mästare i Familjen ;p

Nu jobbar jag bara den här veckan ut sen börjar jag min semester! Härligt ska det bli ;)

Nä nu tar vi tag i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0