Kärlek <3

Måste bara få börja med att berätta om min helt underbara fredag!

I fredags var jag med på Karl Gustav Modighs födelse! Det var en helt otrolig upplevelse och jag är enormt tacksam och glad för att Maria och Andreas ville dela denna underbara stund tillsammans med mig.
Med sina 50cm och 3924g tog Gustav mig med storm och har nu och föralltid en plats i mitt hjärta! Det är med stolthet jag kan säga mig vara hans blivande gudmor.
Efter endast tolv timmar inne på förlossningen var den nya lilla familjen redo att åka hem.

Det är svårt att toppa början på helgen med nått bättre än en förlossning måste jag säga! En sak är säker och det är att om jag någon gång får lust att plugga vidare en herrans massa år så ska jag plugga till barnmorska!
Meeen som att det skulle hända va..

Idag har jag jobbat hela dagen och barnen har varit på sin första riktiga dagis dag. Det hade gått extremt bra! Det har mest varit mamma hjärtat som fått sig en liten törn. Nu ikväll har vi iaf myst järnet och hade det inte varit för att vi precis lärt barnen att sova själva så hade de ju fått somnat hos mig. Det är faktiskt sjukt hur mycket man kan sakna sin sambo när det börjar närma sig sovdags. En stor tom säng är inte alla nå ljuvligt..

Imorgon är det mera jobb som står på listan. Hela veckan närmare bestämt! Jag hoppas verkligen inte att jag kommer känna mig lika slut varje kväll bara...

Nä nu går ögonen kors.. Lika bra att säga godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Emma S

Ja men det tycker jag med :) Har du föresten börjat jobba mera nu när Alma också har dagis?

2012-01-19 @ 09:52:45
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0