"Amerikans afton"

Imorse fick jag sova längst utav oss alla, halv tio väckte Andreas mig med att det var frukost. Efter lite frulle och en tidning for jag och Eva iväg till Centrum Syd för att shoppa loss lite. Med mig hem fick jag en tjocktröja, en foundation och lite hårprodukter. Jag hann även med en lång och skön solning innan det var det dags att svida om för att åka och bowla. Arvid tyckte att det var super roligt. Men då har han ju varit med förr också :) Alma var mest nöjd eftersom man fick äta popcorn.

Efter bowlingen som faktiskt slutade i vinst till farfarn åkte vi vidare till Lucy's bar där det blev jätte god middag med banana split till efterrätt. Jag kan säga att vi var sex väldigt mätta och belåtna människor som åkte därifrån :) Ikväll har vi sett på Little fuckers och spelat en massa spel. Barnen var vaken bra länge så jag vågar nog hoppas på en någorlunda sovmorgon imorgon igen.

Imorgon vet jag inte vad som står på schemat. Cirka klockan fyra ska vi iaf åka hemöver igen. Och det känns ganska skönt! Borta bra men hemma är verkligen bäst! Jag saknar faktiskt min mamma, min bil, mitt hus, min säng, all snö och alla måsten.. Faktiskt!

Resan oroar mig faktiskt lite med tanke på att Alma spydde båda gångerna vi skulle landa på hitvägen. Det var precis som att Lill stackarn blev åksjuk, för så fort vi började nedstigningen blev hon jätte ledsen vilket resulterade i rejäla mat förluster.... Så jag kan säga såhär det är Andreas tur att ta Alma!!


Kommentarer
Postat av: Emma S

Men huga, lilla Alma. Hoppas att det gick bättre hem!

2012-01-09 @ 20:59:58
URL: http://endaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0