<3

Semestern är över för denna sommar och jag måste säga att vi hade 2 helt perfekta veckor tillsammans :)
Först tog vi med oss husvagnen och åkte till Furuvik, där spenderade vi ett flertal dagar fyllda med bara familjemys.
När vi kom hem igen fick vi fin främmande ifrån Skåne land.
Barnen har varit utom sig av lycka att bara få vara hemma också men nu är det åter igen vardagen som kallar.
Inte helt fel det heller, men det har varit några kämpiga morgnar för barnen med dagis och allt.

Idag har jag och barnen ändå varit lediga, jag har ju faktiskt turen att ha ändå ett ganska lyxigt schema som tillåter några lediga dagar såhär ibland.
Passande eftersom det har varit 3års kontroll för Arvid idag. Han gick igenom besiktningen utan några 2or, skämt åsido så gick det som vanligt väldigt bra. "Lille" herrn är nu prick 100cm lång och väger 17,2kg. Pratar gör han för fullt, allt ifrån "pang i bygget" "bajskorv" till "hörruduru mamma".

Imorgon är vi också hemma, väldigt passande med tanke på sommarvädret som återvänt :) Så vi hoppas på att kunna fylla upp poolen och plaska runt med lite kära vänner.

Nä nu ska jag somna till, tätt intill 2utav mina 3hjärtan. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0