Igår Var det en spännande dag. Klockan 063...

img_5229 (MMS)

Igår Var det en spännande dag. Klockan 0630 tog lilla familjen och rullade neröver Uppsala då Andreas skulle köpa en ny bil där. Jag och barnen landade hos Världens bästa Erica istället för att tillsammans göra stan. Det blev lunch, glass i solen, fönster shopping och massa surr innan vi packade ihop och rullade hemåt igen. Vi stannade endast en gång för att tanka och var hemma vid halv sju. Väl hemma kastade vi i oss lite mat och jag bytte om för bio med Carro! Bridemaides hette filmen och jag tyckte att den var skit bra! Länge sen jag skrattade åt en film sådär mycket :) Efter en sväng runt stan åkte jag sedan hem för att mötas av en sovandes familj. Jag åkte då förbi brudarna som var hos Maria och myste på med dem tills klockan blev sent. Somnade som en gris när jag kom hem sen.. Herregud vilken dag. Idag blir det då mycket lugnare istället. Frukost mys med familjen och sen se till att göra så lite som möjligt står på agendan :D Imorgon börjar verkligheten igen och Arvid ska gå sista dagen på inskolning, sedan är han en dagis kille på riktigt! Nä frukost sa vi va? Kram


Kommentarer
Postat av: research essay

This girls have overweight. They should think about having healthy lifestyle.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0