systembolagsåldern

Hallå!

Igår var det då min 20års dag. Den firades rejält med en massa god mat& underbart sällskap! En tripp till majbrasan blev det såklart också :) Det bästa med gårdagen var nog att min prövotid på körkortet gick ut :D Nu känner jag mig faktiskt vuxen, haha.
Idag vaknade jag upp med världens dunder förkylning, tji fick jag.. Just nu sitter jag nere i Lögdö men ska snart packa in barnen i bilen och åka hem till herr nilsson. Jag tror bestämt att det blir soffläge och ett antal alvedon när jag kommer hem.

Kommande vecka får jag se till att vara frisk då det är en hel del att göra. Det ska inhandlas inför både dop& fest, även ett bio besök måste ske då min julklapp från jobbet blev 2st bio biljetter som just ska gå ut den 8/5..
Ja vardagslyx ska man ju ha ibland också :) Nä nu ska jag väcka upp mini man och styra skutan hemöver..

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis i efterskott! :)

2011-05-02 @ 14:21:01
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0