Idag har vi varit lediga, vid tio tiden gi...

img_2285 (MMS)

Idag har vi varit lediga, vid tio tiden gick vi upp till Annica& Hampus för att tillsamans med en massa barn& mammor fira Sam och Hampus som nu fyller 1år :) Vi fick underbart god lunch och marrängswish på det. Mmmm! När vi kom hem igen var det bara att hoppa i säng för vi alla tre var rätt nöjda. Efter en lång och härlig vila har vi röjt upp här hemma, lagat pizza och bara myst. Nu sover kottarna för natten och jag har egen tid. Men, vad ska man göra då? Jag har inga måsten ikväll och bara dåliga tv kanaler :'( Imorgon ska vi iaf på Älskade Birsta City med Robban och Jennie. Andreas kommer även hem imorgon em så till kvällen blir det middag på stan och bio för oss :) Det ska nog bli mysigt. Nä nu ska jag ta och "sappa" bland alla mina tv kanaler i hopp om nått sevärt.. Godkväll på er!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vad roligt att du vill göra det! :) Vad är det ni ska fira den 12:e juni? :)

2011-05-21 @ 19:46:31
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0