Här är mina bad busar ikväll :) Efter bade...

img_2356 (MMS)

Här är mina bad busar ikväll :) Efter badet blev det fredags mys som bara hade kunnat blivit ännu bättre om pappan varit hemma. Men vi "snacksade" på ändå och la oss i sängen strax efter åtta och myste oss till sömns. Idag har vi ju varit (hör och häpna) på Birsta. Med oss följde  Pernilla och Vilja, de var utmärkt sällis :) Med oss hem följde en matkasse, en nytankad bil och paket till Arvids kompis Anton som vi ska åka och fira imorgon. Jag hoppas inte att det regnar imorgon för då vet jag inte om det blir så mycket till kick off som vi ska hålla med Skoterklubben.. Men jag ska iaf slänga mig i säng nu och hålla tummar och tår på uppehåll imorgon. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0