Godkväll! Jag hoppas att eran har varit bä...

img_2305 (MMS)

Godkväll! Jag hoppas att eran har varit bättre än min.. Tradulan, Alvedon och Ipren är mina kompisar ikväll. Jag hoppas att jag ska kunna somna snart och sova ut liten imorgon för det kan jag lova er att jag är värd efter dagens händelse. Idag har det då varit dags för min "skönhets" operation.. Just nu känner jag mig allt annat än hel men operationen gick bra och jag ska förhoppningsvis bli bättre än sist. Jag blev kvar nere i Lögdö inatt då jag har körförbud tills imorgon pga allt smärtstillande eller "lull lull" som jag säger. Mamma pappa och barnen kom och hämtade mig från sjukhuset vid två tiden och sedan dess har jag försökt vilat och göra så lite som möjligt. Just nu saknar jag både min Karl och min bästaste Irre. Tur att jag har världens raraste barn som tar hand om Mammsen iaf :) Nä nu sängen och hoppas att jag inte är nå sämre imorgon för jag skulle behöva dra en tripp till H-sand för en sväng på Dollar där jag har hört att mina gardiner ska finnas :) Men Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0