Dagens barn när vi var ute i lögdö och lek...

img_2259 (MMS)

Dagens barn när vi var ute i lögdö och lekte av oss :) Nu i veckan blir det fyra dagar som ska spenderad med herr mattsson och en dag med mamma- barn träff. Så nu vet ni det, eftermiddagarna är än så länge oplanerad och det kanske är lika bra. Ikväll har vi haft besök utav Stoffe, emil, Ogge, berra och fille. De hade hyrt med sig film och jag hade bunkrat upp med gotta. Barnen ville självklart inte missa det fina besöket och satt med och tittade så snällt. Men klockan tio då grabbarna åkte hem somnade båda trollen i min säng på stört. Så blev det med den nya rutinen Arvid skulle få in.. Jaja imorse gick allt ändå gallant, prinsen vaknade strax efter fyra då han kom gåendes och frågade efter mamma men han hann bara lägga sig i min säng innan han sov igen :) Det är så skönt att det funkade. Jag hade faktiskt inte trott annat heller, det har ju alltid annars gått bra om vi varit borta och så. Och det blir perfekt att han kommer kunna mjukstarta att sova där de gånger Andreas är hemma för annars vill jag ju absolut inte sova helt själv. Nä nu ska jag försöka somna, imorgon blir det till att kliva upp när väckarn ringer igen.. Tur man är betald för annars skulle jag aldrig göra det. Jag trivs med våra "sov morgnar" Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0