Två busiga barn igår på morgonkvisten. Arv...

img_1698 (MMS)

Två busiga barn igår på morgonkvisten. Arvid sov i tröjan han åkte hem med ifrån farmor därav den rosa färgen. Han skulle promt av med ena armen den lilla trend sättarn :) Idag vaknade vi tidigt (klockan åtta) tur att det var fin väder så att det kändes bra att kliva upp :) Idag har vi tvättat, diskat, lekt och varit ute på promiss med Maria. Vi gick förbi huset och jag är då väldigt nöjd! På Måndag har vi bokat en besiktningsman som jag hoppas kan ge oss lite perspektiv på alltihopa. Andreas jobbade över så jag kunde tyvärr inte jobba ikväll.. Skit då, men jag fick byta till mig Torsdag istället så inga peningar går förlorade. Imorgon ska vi få besök utav Anna, en intressent på lägenheten :) Jag hoppas att hon tycker om den och att hon vill flytta in till den 1maj. Nu har jag precis sett på BIg B och ska ta och sova nu :) Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0