Idag får Julle vara med på bloggen. Julle ...

img_1902 (MMS)

Idag får Julle vara med på bloggen. Julle är Chatarinas (barnens farmors) get som de har hemma hos sig :) Han är så grymt söt! Arvid hade pussats och kramats med honom när han sov där i helgen. Hur som.. Idag har vi inte gjort många knop. Blev en sväng till Birsta i brist på annat. Kollade lite tapeter i Östra Birsta och jag tror att jag äntligen vet hur jag vill ha det på barnens rum, men eftersom det inte är hundra så lägger jag inte ut några bilder än :) Jag skulle även inhandla fler flytt kartonger när jag ändå var inne men jag hann inte då jag skulle börja jobba tidigare. Imorgon är jag hel ledig och vi ska som sagt hem till Indal för att leka lite med alla barn och mammor på kyrkis :) Efteråt blir det lite power Walk med Maria. Skönt att äntligen ha en likasinnad att röra på fläsket med :) Nä nu ska jag somna, är egentligen alldeles för trött för att blogga.. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0