Helgen har varit helt underbar! Fredagen t...

img_1814 (MMS)

Helgen har varit helt underbar! Fredagen tillbringades först med familjen. När alla mina hjärtan sedan sov gick jag ner till Maria och drack en massa gott vin och umgicks :-) I Lördags var vi iväg till Högmansbacken där vi njöt utav det vackra vädret, grillade korv och snacksade på. Efter middagen tillbringades med Andreas alla syskon och lite övrig släkt. Vi bowlade i birsta för att sedan äta lite mat på Kina i stan :-) När vi kom hem så somnade då mina hjärtan på bums och jag var lite chaufför på kvällen/ natten. Blev bl.a. En sväng upp till Liden på bykrogen. Mycket uppskattat! Idag har det varit en lugn dag, Andreas har varit iväg på skoter grej Medans jag och barnen har busat, lekt och myst :-D Imorgon blir det ännu en till dag i lugnhetens tecken, håller tummarna för fin väder så att vi kan vara ute åtminstonde. Nu ska jag sova, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0