Helgen har åter passerat och denna gång i ...

img_1888 (MMS)

Helgen har åter passerat och denna gång i revy. När det är något roligt som är i görning ska tiden alltid gå så himla fort. Hur som, jag har haft en riktig toppen helg. Det enda som kunde ha toppat den vore om Andreas hade varit hemma också. Han har iaf haft det bra på annan ort och tävlingen hade gått helt okey :) I fredags blev det hemma mys med chirre& dirre. Lördagen tillbringades nere på älven i skoterklubbens anda och sedan blev det kvällsbus på Häreborg där vi arrangerat "after skoter". Det blev en lyckad kväll och jag landade i Lögdö strax efter halv fyra. Imorse var jag glad över att ha en sån snäll dotter som Sov till halv tolv, tack gode Gud för det! Det var välbehövt kan man säga.. Idag har vi varit och hämtat igen Arvid hos farmis och ikväll har vi myst hela familjen <3 Nu ligger alla och sover medans jag druckit alldeles för mycket cola och inte kommer att komma till ro på ett tag.. Imorgon är det dags för en Birsta tur med Maria& barnen. Vi ska göra syn undersökning och jag ska ta och kolla på lite färg till huset då det strax är dags för flytt! Och som jag längtar. Måste bara berätta en skit jobbig sak som hände nu på em. Vi skulle äntligen avgjuta Almas fot. När vi blandar plasten där vi ska göra själva avgjutningen läser Andreas att vi ska vispa smeten tills den blir vit (den var rosa) Jag vispar och vispar tills jag känner att den börjar bli riktigt hård. Jag skyndar mig att ta Almas fot och försöka gjuta (trots att den inte var vit) nä men då har den plötsligt blivigt på tok för hård och det är omöjligt att föra ner foten! Usch och fy.. Jag blev så elak att jag går in på företagets sida och skriver ett mail om vad som hänt på en gång. På cirka 1 timme har jag fått ett svar! Snacka om service. De svarade att de genast skulle skicka ny plats blandning och önskade mig bättre lycka med den. Jag blev riktigt glad, det lönar sig att klaga!


Kommentarer
Postat av: Theojennie

Keep the good works comming.

2011-05-30 @ 10:55:46
URL: http://theojennie.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0