Hallå!  Igår kväll blev det ett jobb pass ...

img_1603 (MMS)

Hallå!  Igår kväll blev det ett jobb pass likaså idag. Skönt att tjäna lite extra men det är verkligen sant när man säger borta bra men hemma bäst! Imorgon blir det sista passet för veckan så efter det blir det faktiskt hem för att sova :-) Idag tog vi oss en hel dag på Birsta. Åt lunch och tillhörande semla på Ikea med Jennie, Robban, Moa, Kalle& mamma. Jag hittade ingenting och tyckte faktiskt inte att det fanns allt för mycket i min smak. Jag älskar ju svart men nu finns det ju bara en massa färger överallt.. Just nu ligger barnen och sover, Robban har precis lagt sig efter att vi ätit ännu en semla framför Big brother. Tur att det bara är Fettisdag en gång om året :-D Imorgon hoppas jag att vi vaknar i tid så ska vi skynda oss upp till Indal för lite mammaträff. Sen ska vi även invänta att mäklaren hör utav sig med det slutgiltiga beskedet om huset. I Måndags på besiktningen gick allt bra, vi hittade dock en sak som gjorde att vi bestämde oss för att sänka budet. Så håll tummarna att säljaren accepterar det i morgon för Isåfall är det bara att börja packa flyttkartonger för våran del :-D Nä nu ska jag börja tänka på refrängen. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0