Godnatt!

Hallå!

Här sitter jag då framför burken och läser en massa bra bloggar som man så sällan har tid med.

Ikväll har jag jobbat med Robban, jag och prinsessan sover därför kvar här då vi ska jobba förmiddag imorgon också. Andreas& Arvid blev kvar hemma och hade lite grabb mys :)

Igår (fredag) var jag förbi hos mäklaren och hämtade nyckeln till huset. Det var först och främst för att vi ska besikta huset på Måndag och skulle ha tid till att skotta tak och runt gården :) Det gjorde Andreas idag medans jag och barnen var i Högmansbacken på familjedag som skoterklubben annordnat. Det var faktiskt många som trotsat blåsten och kom förbi på en burgare :) Trevligt att se! Andreas hade varit jätte duktig så nu hoppas jag att det går bra på besiktningen och att vi inte får någon större kalldusch.

Innan jag och Alma åkte ner för att jobba var vi förbi huset för att mäta lite väggar inför inköp utav tapeter. Jag stötte då på världens problem! Våran underbara& väldigt älskade soffa kommer inte på något sätt att få plats i det nya vardagsrummet. Hur man än vänder och vrider på det kommer den aldrig att få plats! Nog för att soffan är ganska rejäl den är ändå 4,90m i ryggen så blev jag ändå väldigt besviken på plan lösningen.

Men som Andreas säger är det ju inte hela världen. Vi får hålla ögonen öppna efter en ny och lite mindre soffa och hoppas att vi får ner den STORA i gillestugan då istället :)

Imorgon är det som sagt jobb så jag ska ta med mig sessan och krypa ner i sängen nu så att vi orkar med morgondagen. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0