Awake

Hallå!

Vad gör jag vaken nu kan man ju undra. Jo som vanligt somnade hela familjen när barnen skulle lägga sig.. Jätte skönt efter en heldag på Birsta men när man vaknar strax efter tolv och inser att man har en massa att röja undan känns det inte alls lika skönt.

Nu är det mesta gjort och jag sitter och läser lite bloggar för att alldeles strax krypa ner i sängen igen.

Imorgon är det dags för möte på banken, och efter det blir det till att jobba kväll. Skönt! var över en vecka sedan nu.

Idag har jag, Maria och barnen varit på Birsta hela dagen. Brudarna handlade en massa medans jag var "duktig" och endast fick med mig ett par skor och lite mat med hem :)

Nä sängen nästa så jag orkar med mig imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0