Hallå! Veckan har börjat bra och snart är ...

img_2390 (MMS)

Hallå! Veckan har börjat bra och snart är det helg igen! Jag har precis avslutat ett pass med Robban och ska snabb sova lite för att sedan vara med honom imorgon igen. Därför sover vi kvar här inatt :) Vi fick mamma och pappas säng och den är verkligen ljuvlig! Annat blir det när man sedan kommer hem och vaknar upp med en illa rygg.. Men men. Imorse fick iaf jag och barnen skynda oss då vi klockan tio skulle vara på BVC i liden och lyssna på en dietist. Vi hann trots en försovning och fick en massa tips och idéer om barnens matvanor. Efteråt passade vi på att åka och storhandla då all info fortfarande var färsk. Det blev en massa gott, med oss hem fick vi även varsitt par skor! Barnens är här överst i bild. Själv FICK jag mig ett par nya foppisar som naturligtvis blev GRATIS då vi handlade på skopunkten :D Annars hade jag förövrigt inte unnar mig ett par nya. Jag bara älskar skopunkten på så vis! När vi kom hem blev det mat och sedan tog vi tag i hemmet innan vi packade in oss i bilen igen för att rulla neröver till lögdö igen. Ja det var våran dag i det stora hela. Morgondagen lär väl bli lika ospännande. Förutom en sak! Andreas är hemma och ska sova ut för att sedan komma ner till oss imorgon! Och som vi har längtat efter honom :) Jag vet åtminstonde två små som kommer bli väldigt lyckliga imorgon! Nä nu ska jag sova, madrassen här är ju sååå mjuk. *Gäsp* Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0