Hallå!  Igår hämtade vi denna fina kattbeb...

img_2480 (MMS)

Hallå!  Igår hämtade vi denna fina kattbebis som heter Astrid. Hon är jätte fin, snäll och väldigt busig. Arvid älskar henne och vill hålla och klappa hela tiden. Med tanke på min allergi så hade jag faktiskt förväntat mig symptom vid det här laget men än så länge går allt toppen och då har jag ändå legat och sovit med henne på magen. Jag hoppas verkligen att varken jag eller barnen känner utav henne för vi vill verkligen kunna ha henne här :) Igårkväll hade jag en liten Tjejkväll med Home party som huvudsak. En kvinna ifrån living and room var här och visade upp en massa fina saker. Det blev en del inhandlat så nu är det bara att invänta att det kommer med posten. Idag har det varit en lugn hemma dag, barnen vilar en stund nu men det får bara bli en kortis så de lägger sig i tid. Ikväll ska vi ha ett par middagsgäster och sedan blir det kvällsmys och kanske till och med en svalkande cider.  Morgondagen är oklar, håller tummarna på uppehåll så vi kan vara ute. Nä nu är det dags att göra färdig maten :) Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Vilket fint namn på kissungen <3, så hette min första katt oxå:=). Å vad bra att allt går bra, hoppas de fortsätter så:=)Vi har en kvar ff om ni blir sugen på en till;)

2011-06-18 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0