Godkväll! Just nu sitter jag med färg i hå...

Godkväll! Just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att klockan ska slå 0230 för då är det dags att skölja ur och se om det blivigt något resultat. Sist blev det dock inte det då jag hade missat en sak när jag blandade iordning färgen. Så den här gången vill jag se att det hänt nått! Ikväll har jag varit med Robban så vi blev kvar här i Lögdö då barnen somnade relativt tidigt. Imorgon ska vi inhandla en massa gott inför helgens 2års kalas :) Jag hoppas hinna umgås med lite mammor och barn också innan det blir dags för allt helgs roligt. Igår kväll var jag som sagt ut med 12 toppen pinglor. Vi åt god mat på Oscars, en och annan cider slank också i innan det blev hemfärd för att ta emot barnen som lekt hos mommen& moffen. Idag har det då varit mega varmt, men jag ska inte klaga! Det är ju trots allt det här man har längtat efter så länge nu. Vi har hunnit med att klippt gräset, varit på LÅNG promiss och lapat lite sol! En toppen dag om inte annat :) Dessvärre har jag inte hittat barnens pool än så inget avsvalkande dopp har det blivigt.. Jag tror fakiskt att den kommit bort i flytten så jag måste nog ta och köpa en ny lite illa kvickt här (Medans vi ändå har värme) Nä nu ser jag att klockan snart är halv! Jag ska ta och hoppa in i duschen för att sedan ta skönhetssömnen så man klarar av morgondagens bravader :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0