Dagens tjej! Sandlådan blev perfekt till l...

img_2650 (MMS)

Dagens tjej! Sandlådan blev perfekt till lunch, mumms. Idag har vi haft en riktig hemma/ ute dag i solen med poolbad och massa lek. Arvid har haft sällskap utav två stor tjejer hela dagen så ikväll somnade han väldigt tidigt :) Jag har ju glömt berätta att Arvid har fått dagisplats på tallen här i indal den 9 september. Jag tycker att det är väldigt spännande men jag gruvar mig lite över hur det ska gå.. Arvid är ju lite blygare än de flesta barnen i hans ålder. Men ja, det går säkert till sig så fort han börjat :) Ikväll har vi varit i lögdö ett pass och kom hem nyss, barnen sover som sagt och det ska mamman också göra. Ingen vila på dagarna gör mig nästan till en zoombie till kvällen.. Mannen min har jag nyss pratat med och jag längtar redan efter honom. Fy vad jobbigt det är att göra roliga saker på dagarna utan sin andra hälft. Tur att det snart blir semester för våran del också så att vi får rå om varandra. Nä nu svammlar jag i nattmössan, Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0