Nu är helgen över och jag så med den! Nu s...

img_1449 (MMS)

Nu är helgen över och jag så med den! Nu ska det bli skönt med en vecka följt utav lite rutiner. Fredagen började bra, klockan ett var jag i Birsta och fixade håret i tre timmar.  Resultatet blev toppen och jag är riktigt nöjd! Kvällen spenderades tillsamans med Andreas och Personal ifrån Mitab på Östanskärs jakt & konferens. Vi bjöds på underbar tre rätters middag, trevligt sällskap och lite för mycket att dricka. Där pratar jag iallafall för mig :D Jag hade verkligen en skit rolig kväll, morgonen därpå var det värre med. Jag hade planer som sprack då jag egentligen skulle dansa Zumba klockan elva på Söråkers folketshus men istället låg och sov för glatta livet. Jaja det är smällar man får ta. På eftermiddagen skjutsade iaf mamma hem oss där Andreas väntade, han som hade varit lite piggare än mig hade varit på skotertävlingar i Hassela under dagen. Till middag gjorde vi Tacos. Barnen somnade tidigt så vi hade en välbehövd myskväll för oss själva. Idag har vi shoppat loss lite på Birsta :) Det blev ett Skrivbord, stol och en ny skrivare. Blev även en beställning på tv, internet och telefon ifrån Telia. Nu när datorn äntligen är på plats måste vi ju ha oss ett ordentligt internet :) Ikväll blev det en promiss runt byn med Johanna. Vi delade ut lappar som hon fixat för skoterklubben. Så nu hoppas jag verkligen att vi som är skoterburna här i Indal betalar in och stödjer skoterklubbens arbete om förbättrade skoterförhållanden. Nä nu är det dax att knoppa. Andreas somnade på soffan och går inte att väcka så barnen får bli kvar i sängen och mysa med Mammsen inatt. Super mysigt! Imorgon har vi ingen bil då Andreas tar den till jobbet. Så sällskap mottages tacksamt :D Imorgon kväll blir även första passet med "La fiesta" för mig :) Jag hoppas att det passar mig för jag behöver verkligen en hobby. Håll tummarna! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0