Ja! Då var vi tillbaka här hemma igen och ...

img_1542 (MMS)

Ja! Då var vi tillbaka här hemma igen och ännu en helg är avverkad. Fredagen bestod utav en Birsta sväng med dotra min. På kvällen blev det barnfritt, Andreas jag och Erica (som anlänt med tåget från Uppsala) var och åt middag på källarkrogen för att sedan ta en bio. Mitt i filmen vart vi tvugna att åka hem igen då Alma vägrade ta flaskan. Lillstackarn var vrål hungrig när jag kom :( Jag och Erica bestämde oss då istället för att packa in barn och mat i bilen och fara till Åkersjön (spontana som vi är) Klockan fem var vi framme, resan upp gick jätte bra men sovandes barn hela vägen. Helgen har sedan bestått utav god mat, trevligt sällskap, skoteråkning samt skotercrosstävlingar. Helgens stjärna har varit lillebror som snällt ställt upp och varit med oss där uppe :) Nu har jag precis kommit ur en väldigt välbehövd dusch. Nu hade jag tänkt ställa mig och diska men upptäckte att bästaste Erica varit före :p Ibland har man bra tur. Istället väntas sängen där hela la familia ligger nu. Alma får hoppa över i spjäl sängen. Duktiga tjejen vaknar numera endast en gång för mat så det går väl an att sätta sig upp då :) Arvid får självklart också hoppa över till sin säng. Ikväll ska mamman nämligen sova djupt och skönt! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0