Idag var det äntligen dax för kyrkis igen!...

img_1529 (MMS)

Idag var det äntligen dax för kyrkis igen! Jätte roligt att få träffa både nya och gamla ansikten :) Vi var kvar i 1,5 timme innan vi rullade Uppöver till min mormor. Där blev vi uppmötta på parkeringen och barnen fick åka skottkärra för första gången. Till lunch blev vi bjudna på pannkis :) Arvid blev riktigt varm i kläderna och busade både med Kalle och mommen. Vi åkte hem i lagom tid till husvisningen och jag blev glatt överraskad. Nu är det bara till att invänta vad banken säger och hoppas att vi får vara med i "matchen". Nu har jag precis betalat månadens räkningar.. Det är först den här månaden som pengarna börjat rulla in riktigt för mig så det kändes faktiskt ganska skönt att se vad som blev kvar den här gången:) Det firar vi med en sväng på birsta imorgon. Dock endast för att handla mat... Men till kvällen slår vi till på en tre rätters och en bio :) Så nu laddar jag inför en toppen kväll med underbart sällskap. Ska lägga mig och knoppa mellan mina gryn! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0