Idag blir våran lilla tjej hela fyra månad...

img_1487 (MMS)

Idag blir våran lilla tjej hela fyra månader! Hon gör numera väldigt mycket ljud och bubblar bubblor. Det är jätte roligt att leka med tungan, mindre roligt är det att ligga på rygg. Får man inte vara med och se allt som händer kan man bli väldigt elak. Hon äter mer sällan, det märker mamma tydligt och får gå runt med spända bröst hela tiden. Men tjejen verkar ju vara nöjd. Hon har av(njutigt) sin första mango burk men det var allt annat än en hit :p Konstigt med annan mat än mamma ju. I helgen har vi jobbat, grillat korv på familjedagen i högmans och myst en massa :) Familjen sover och jag kollar på tv. Har precis röjt upp här hemma inför morgondagens stök.. Ibland undrar man ju varför man plockar ihop när det inte dröjer länge innan det är stökigt igen. Nu ska jag ta och lägga mig. Morgondagen blir lugn, mi fiesta på em. Äntligen! Som jag har väntat. Till helgen kanske det inte blir åkersjön.. Återstår att se om vi hittar någon barnvakt åt minior. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Erica

åh tiden går så fort, alldeles nyss var ju du gravid :)

2011-01-24 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0