Här har vi en tjej som är nyäten, mango de...

img_1508 (MMS)

Här har vi en tjej som är nyäten, mango det är grejjer det! Igår var jag som sagt på första passet Mi Fiesta och Det var riktigt roligt, det där får absolut bli en ny måndags vana. Innan jag gick hem blev det en sväng förbi solariumet, även de blir det fortsättning med. Idag har jag och barnen haft besök utav Gabbi och Elvis :) Det blev lunch och lite lek innan de åkte hem och vi gick och la oss. Ikväll har vi varit på skotermöte hela familjen. Där bjöds det på semla :) Mumms! På vägen hem gick vi förbi ett hus vi ska åka och kolla på imorgon. Man ska väl inte hoppas på för mycket, men jag är jätte förväntansfull! Det är ett hus som skulle passa oss ypperligt :) Till helgen blir det Inge Åkersjön för oss. Vi blir hemma istället iaf på fredag då vi ska på middag& bio. Jag håller tummarna för att bästaste Erica ska komma och göra oss sällskap :) Nu ska här släckas och sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0