Gott nytt år allesammans! Själv har jag oc...

Gott nytt år allesammans! Själv har jag och la famillia firat in det nya året på en utav de bästa platserna jag vet nämligen Åkersjön! Jag, barnen & Erica åkte upp i Tisdags och idag kom vi hem. Andreas for upp tidigare så han kunde "leka" utav sig lite innan. Även fast att vi har haft det toppen härligt med trevligt sällskap, god mat & skoteråkning så måste jag säga att det var bra skönt att få komma hem. Borta bra men hemma är absolut bäst! Ikväll har vi monterat Arvids nya Ikea kök och lämnat av Erica vid tåget. En vecka har hon varit här och jag hade önskat att hon kunde stanna längre.. Fy vad jobbigt att vi bor så pass lång ifrån varandra. Men nu är det iaf bestämt att jag och Alma snart ska komma ner och gästa henne :) Imorgon jobbar Andreas så jag och barnen blir hemma hela dagen då vi numera bara har en bil.. Bmwn har en trasig stöt dämpare. Den klarade inte av det kalla vädret som var här sist så nu står "bacillen" parkerad tills det är dags för försäljning. Förkylning börjar hela familjen visa symtom på också.. Jag ligger just nu med en pappersrulle nära till hands och knaprar hals tabletter till tusen. Peppar peppar ta i trä.. Det skulle bli väldigt tråkigt om vi blir dåliga nu med tanke på att vi ska flyga till barnens farfar i Malmö på onsdag morgon. Men jag får hoppas att det ger med sig annars blir jag nog inte så rolig med tanke på alla djuren de har. Det skulle som vara pricken över i med en sjukdom i kroppen då.. Nä nu ska jag ta och knoppa. Förresten så bojkottade jag nyårs löfterna iår. Jag har ingen karraktär till att lova en massa om kost och träning. Det är bara inget för mig. Någon annan som har ett nyårs löfte? Isåfall peppar jag gärna på er istället! :) Ja som sagt, Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Pernilla - mamma till vackra Vilja

Du kan ju peppa mig ;) Första dagen utan socker och kolhydrater börjar idag! Inte nått undantag på hela januari, sen får vi se om sockerberoendet är borta kanske ;)

2011-01-03 @ 08:10:41
URL: http://dearpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0