Godkväll. Nu är disken klar och tvätten hä...

img_1417 (MMS)

Godkväll. Nu är disken klar och tvätten hängd. Det gick riktigt fort då jag premiär körde min nya iPod. Visste inte till en början om jag skulle våga ha den då jag kanske inte skulle höra barnen, men det gick bra då jag bara hade den i ena örat. Andreas pappa Torbjörn laddade den med en massa bra musik nu när vi var där så jag kommer nog måsta använda den mer :D Idag har vi inte varit utanför dörrarna, istället har vi haft en massa besök. Först utav Eleine och Alice. Barnen lekte järnet Medans jag fick surra av mig lite :) Det är alltid trevligt. Klockan ett kom mamma, Kalle, Zaina och Mattias. Vi fikade lite och lekte ännu mer tills Arvid blev överträtt och de åkte igen. Jag och barnen dök ner i sängen och vaknade inte förräns halv sex! Gjorde en snabb middag och har sen plockat lite i lägenheten. Båda barnen somnade relativt tidigt med tanke på den sena napen. Det är bra tråkigt att vara hemma utan Andreas.. Att bara gå runt ensam och vara tyst är det svåraste. Jag har som inte sagt ett ord sen klockan åtta.. Ja imorgon är han åtminstonde hemma :D Jippie!! Nä nu ska jag släcka och somna. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0