Times go by



Äntligen kommer här ett inlägg från våran stationära dator som lyckats fått internet!
Det var verkligen på tiden. Känns lite ovant att sitta vid ett riktigt tangentbord och skriva men det är väl en vane sak. Fredag är det idag och helgen är här igen. Veckan har fått oerhört fort tycker jag och det är bra lite som har åstakommits. Egentligen skulle bmwn besiktas imorse klocka åtta, men igår när snön vräkte ner som mest ringde jag och bytte tid. En eloge till mig :D Imorse när jag och barnen gick ut vid tolv tiden för att umgås med Johanna och barnen var det skottat och fint igen. Alldeles lämpligt! Till lunch blev det pizza för oss alla och när vi kom hem efter mycket om och men (Arvid skulle gå själv) och det tar ju lite tid så packade vi in oss i bilen och åkte förbi mommen& moffen. Blev ett kort besök då Arvid somnade i bilen. Vi satte istället riktning mot Ica Maxi för en stor handling. När vi kom hem igen hade pappa Andreas lagat godmat. En rolig grej som hände ikväll var att vi hade sällskap och klockan började bli runt halv nio- nio. Andreas gav då Arvid välling i soffan och gick sedan till sängen för att få honom att somna. En tjugo minuter senare hör jag hur någon kommer i hallen och tänker förstås ( åh vad duktig andreas var, det där gick ju bra) Jo tjena! Vem kommer in i vardagsrummet om inte en sprallig liten kille som heter Arvid?! HAHAHA. Jag går in i sovrummet för att ``skälla`` lite på Andreas, men tro ni inte att han ligger och snarkar för fullt? HAHAHA. Arvid gick och la pappa ikväll, det var han som var duktig :D

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, prisessan ligger i vagnen och sover och det har hon gjort sen klockan halv nio. Jag ska väl mata upp henne och mysa mig lite till sömns :)

Imorgon är det bad som står på schemat! Familjen Stålnacke/ Nilsson ska äntligen göra sig för att testa himlabadet! Min söta lilla lillebror fyller år också, hela 18 år! Jag blir lite smått gråtfärdig när jag tänker på vad tiden går fort.. Alldeles nyss cyklade han runt i Stavreviken och lekte tjuv och polis hela dagarna och nu är det snart dax för körkortet!! Ja vi ska iaf gratta honom :) Det blir middag på tusen och en natt. Ett ställe vi aldrig testat förut men som vi har hört ska vara riktigt bra.

Nu blir det sängen mina vänner, här kommer några gamla godingar från förr :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0