Sureshot

Godkväll!

Igår gick det jätte bra att jobba, även på banken gick det bra. Jag blev glatt överraskad och nu är man en nybliven swedbank kund också :) Efter mötet fick jag äntligen hämta ut mercedesen som har varit på lagning, enligt mig alldeles för länge. När vi kom hem hade älsklingen lagat god mat åt oss, lyxigt värre!

Idag blev det inge kyrkis för våran del då vi låg i sängen fram till klockan tio, efter det tog vi oss en lång och härlig dusch. Efter lite lek och mat somnade mina små godingar och mamman fick sig en stund framför datorn. Nostalgi tripp kan man verkligen kalla det för! Lyssnade nämligen på en väääldigt gammal spellista, den måste vara ifrån att jag började dejta Andreas. Haha säger jag bara. 

När barnen vaknat hoppade vi i kläderna och rullade ner till lögdö för att hämta upp mamma& Kalle. De följde med oss in på Axfood och hjälpte mig att handla allt inför lördagens familjedag på Högtjärn. Vi syns där hoppas jag för nu har skoterklubben en jäkla massa gott att sälja :)

Efter att ha lämnat av mamma& Kalle igen rullade vi hemöver där vi återigen fick komma hem till dukat bord :) Idag hade älsklingen lagat korv i ugn a´la andreas :) Efter middagen tog vi en fem minuter som råkade bli 30 min då jag somnade :p

Ikväll har jag och Alma suttit nere hos våran härliga granne Maria. Där blev vi bjudna på en jätte god kladdkaka, kärleksté och pricken över det blev en massa surr :D Pappan och sonen somnade strax innan åtta och trynar än..

Jag har precis röjt undan disken och hängt den sista maskinen tvätt. Nu ska jag slänga in lite leksaker till lekrummet och sedan dyka i säng med mina hjärtan.

Alma sover i sin säng, men vi får väl se om det blir hela natten. Gårdagsnatten blev trång då vi sov alla fyra i våran säng.. Lillgumman kunde inte suga på nappen då hon var alldeles för snorig så det var därför hon fick ligga med oss. Men vad säger man, finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Imorgon är vårat stora hjärta hemma med oss, jag tror vi ska passa på att åka till drakborgen och leka järnet. Vi har besiktning på bmwn också, får väl se om den går egenom.. Peppar Peppar.

Men just ja Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0