Helgen har varit underbar men alldeles för...

img_1624 (MMS)

Helgen har varit underbar men alldeles för kort. Vi har visserligen hunnit med bra mycket men det hade gärna fått vara helg längre. I fredags blev det som sagt hemma mys :) Såg en grymt bra film som handlade om killen som skapade Facebook. Den blir till att rekomendera. Andreas somnade, men det är som vanligt och inte alls för filmens skull :) Igår (Lördag) Blev det en sväng på drakborgen för att härja av oss. Mamma, Kalle och Vincent kom också in. Vi åkte snabeln dit för jag är ju numera en Saab ägare :D I fredags bytte vi bort "bacillen" mot denna och än så länge är jag väldigt nöjd! Efter drakborgen blev det mys på hemmaplan. Somnade relativt tidigt. Idag var det jobb som stod på schemat så imorse tog jag med mig barnen och åkte till lögdö. Jag och Alma kom precis hem. Andreas hämtade Arvid under Big brother så att han fick somna hemma :) Imorgon ska Andreas vara hemma med oss, vi ska byta däck på snabeln sen på kvällen missar jag tyvärr mi fiestan igen :'( Jag ska på skoterråds möte och äta smörgåstårta.. Mycket bättre för kroppen säg ;p Nä nu ska jag slänga mig i sängen. Jag lär somna på bums! Natti natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0