Tredje advent

Idag var det då tredje advent och äntligen har julstämningen infunnit sig i vårat hem på riktigt! Lusse och pepparkaks bak, pepparkaks huset har byggts och granen är på sin plats :) Lite för tidigt för min smak men förra året tyckte jag inte att vi hann njuta utav den då vi mest är borta under jul så nu är den då uppe och den är ju bara för fin! Nu är det bara de sista klapparna som ska slås in så är vi redo för julaftonen. En annan sak som jag försöker göra i år är att ransonera vårat hem på saker, kläder och annat som inte längre används och som någon annan kanske skulle kunna ha nytta utav.. Och jag kan säga att det är en hel del! Nu ska jag bara komma på vart sakerna kan behövas. Jag har fått tips om kvinnojouren så jag tror jag ska ta reda på mer om det :) Nä nu ska kg försöka somna här på soffan.. Vi sålde våran säng idag så tills vidare blir det soffläge.. Otur för mig jag som har extremt svårt att slita mig ifrån tvn :D Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0