Fjärde advent

Hej! Då var det då fjärde advent idag och snart är det julafton! Det är med blandande känslor jag längtar efter julen, jag menar den här tiden innan är ju så vansinnigt mysig. Jag tänker åtminstonde ganska ofta -det här måste jag göra.. Men vettu nä det måste jag ju faktiskt inte det är snart jul! Det är precis som att man har ett speciellt lugn mitt i all den här hysterin om julklappar och bakning mm.. Ja och nu har jag spårat ur som vanligt.. Skulle berätta om bilden jag knäppte idag, det är på barnen i skoter pulkan efter aktiven. Måste jag förklara att det var väldigt lyckliga små kottar som gick in och la sig här ikväll? Arvid skulle ju såklart åka med pappa på skotern men almis och jag satt bra där bak på. En väldigt lyckad premiär tur för familjen om inte annat! När vi gick in snöade det fortfarande på för fullt och jag hoppas innerligt att vi slipper regn och slask här ett tag framöver. Jag har precis stängt av tvn och ska försöka somna men det är en viss liten Arvid som har en förskräcklig hosta.. Usch vad det skär i mammahjärtat att höra på. Jag hoppas inte att han kommer vakna utav den än på en stund iaf.. Men det kommer garanterat ske, det första vi ska göra imorgon är att ringa vc om en tid hos doktorn. Nu har ju faktiskt junior passerat två år så en riktig hostmedecin borde ju vara på sin plats! Nä nu lugnade den ner sig lite iaf så jag ska försöka somna till. Godnatt på er och ha en underbar vecka innan jul nu! Ta hand om er själva och varandra, det är ju faktiskt det julen går ut på <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0