Idag har vi inte gjort nått speciellt, var...

img_9664 (MMS)

Idag har vi inte gjort nått speciellt, var iväg och vecko handlade som vanligt. Efter det var vi ute och plockade in lite bär som snart ska få bli saft :) Tjyv smakade några äpplen och det börjar ta sig. Är det förresten någon som vet när man ska plocka de?!  Jag har inte den blekaste, skulle ju vilja göra kräm men de var fortfarande ganska små för det tyckte jag. Nä nu måste jag sova, har skrivit klart mitt cv alldeles nyss så det är bara därför jag är vaken. Måste ju försöka hitta nått roligt att göra när barnen snart börjar på dagis så det kanske är bra att vara ute i tid. Imorgon ska vi på bvc, äntligen ska barnen få mätas och vägas :D Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0