Här har vi en stolt liten kille som idag h...

img_4007 (MMS)

Här har vi en stolt liten kille som idag har kört fyrhjuling alldeles själv! Jag måste erkänna att jag kände mig lite stolt när han satt och körde runt på gården alldeles själv, precis som att han aldrig gjort annat. En vacker dag är han proffs åkare men ändå mammas lilla go kille :) Idag har vi även hunnit med en massa andra saker, jag och Alma började med att veckohandla på maxi medans grabbarna gjorde lite ärenden i Timrå. Vi träffades sedan hemma igen och åt lunch. Efter det fälldes ett utav äppel träden och därefter också en jädrans massa buskar och dylikt. Efter att ha slitit med att få bort allt ris måste jag säga att vi lyckats väldigt bra! Framsidan blev mycket fräschare trots att det blev mer insyn så var det lätt värt det. Vi har också hunnit med en massa fin främmande. Carro& Peter, Bruce och Tobbe, Maria& Nattisarna har varit förbi och umgåtts med oss. Tyvärr somnade jag redan när jag la Alma, men det måste vara ett tecken på hur flitigt vi har jobbat idag. Nu när jag vaknat har jag tagit en lång dusch och ligger nu helt (ensam) i sängen :o Kors i taket! Andreas somnade visst i Arvids säng och där kan han gott sova :D Jag ska passa på att bre ut mig nu och invänta alla 3 hjärtan som så småningom också kommer vilja ta plats i sängen här. God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0