Jag låter bilden tala lite för sig själv. ...

img_2059 (MMS)

Jag låter bilden tala lite för sig själv.    I fredags kom Andreas hem och vi passade på att mysa hela familjen i soffan framför Tvn. Vi hann även med en lång kvälls promenad :) I lördag var jag i lögdö och gjorde klart ett förmiddagspass. När jag åkte hem lämnade jag kvar småttingarna med mommen och moffen. När jag anlände hem till Björkallen à la partyhuset blev det grillning och en å annan drink tillsamans med underbart sällskap! Andreas gjorde som bilden ovan visar och loggade ut ganska tidigt. Vi gjorde kväll vid halv ett och tog oss en välförtjänt sovmorgon idag :) Ikväll gör jag andra halvan av min "arbetshelg" och just nu sitter vi och kvällsfikar. Imorgon ska jag påbörja projekt kratta gården och beskära äppelträden. Med Mig har jag som tur världens bästa mamma som kan det där med träd :) Det verkar inte vara krattat på den där gården de senaste hundra åren så jag har det jag gör. Nä nu ska vi fika upp här och sedan lägga oss :)  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0