Ja då var vi äntligen husägare på riktigt!...

img_7802 (MMS)

Ja då var vi äntligen husägare på riktigt! Idag var jag och Alma in på banken och skrev på de sista papperna tillsammans med mäklaren så nu kan jag äntligen säga att huset är vårat :) Efter banken svängde vi förbi Rusta där det inhandlades färg och annat smått& gott. Innan det var dags att börja på kvällspasset här i Lögdö hann jag med att maskera i sovrummet samt måla två väggar :D Imorgon är tanken att jag ska göra klart det rummet och börja på Arvids rum. Men nu ikväll ringde det en kille på min kära moppe och han skulle komma förbi för att kolla imorgon, men det är ju bara positiv "störning" Isåfall. Nä nu har jag precis sett att lönen landat tryggt på kontot så nu ska jag lägga mig och sova tryggt :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0