Hej! Idag har det verkligen varit toppen v...

img_2129 (MMS)

Hej! Idag har det verkligen varit toppen väder ute. Vi har haft alla dörrar på vid gavel och vi har sprungit in och ut precis som vi velat. Det är nog det bästa vi kunnat fått i samband med husköpet, friheten att kunna gå som vi vill. Med två ganska vilda busbarn har det inte varit en självklarhet att bara gå ut som vi vill ifrån lägenheten.. Så nu ser vi fram emot flera härliga "sommar" dagar :) Lite nytto grejer har vi faktiskt också hunnit med. Jag börjar faktiskt känna mig ganska hemmastadd. En och annan pryl har börjat fått pryda våra väggar. Andreas kom hem Ieftermiddags också. Han blev glatt överraskad över hur mycket vi hunnit Medans han har jobbat. Alla tre sover sedan länge tillbaka, jag har massa mer måsten att göra men jag har legat på soffan och njutit utav lugnet istället. Nu har jag precis pratat med mamma, var tvungen att få veta vem som fick åka hem från Big b ikväll. Än så länge har vi nämligen bara piss kanaler här i huset..  Nä nu ska jag gå och sussa, en nattmacka och en kvällspink på det här bara så :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0