Här satt busmonstrerna på bron och lapade ...

img_2093 (MMS)

Här satt busmonstrerna på bron och lapade sol Medans mamman krattade halvt ihjäl sig. Jag hade åtminstonde tur med vädret för vinden var på min sida och blåste löven åt rätt håll :) Imorgon ska vi fortsätta, jag har inte ens kommit en sjättedel på vägen och då var vi ändå där ett tag idag.. Så imorgon har jag beställt två medhjälpare och jag hoppas vi åtminstonde blir klar med framsidan då :) Nu har jag precis "gjort en Andreas" och har suttit säkert i två timmar och bara kollat på en massa onödigt som finns på blocket. Så nu har önskelistan till huset blivigt ännu större.. Attans! På Onsdag blir huset officiellt vårat och redan till helgen blir det inflyttning. Här går det undan :) Tanken var att vi skulle ta det i lugn och ro men nu blev Andreas (förhoppningsvis) ledig i helgen och ville då få klart med de mesta. Nä nu ska jag knoppa så att jag orkar med morgondagen. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Elin!

Vilka otroligt söta sötsaker till ungar!

2011-04-19 @ 00:56:16
URL: http://elinnordlander.blogg.se/
Postat av: linda

fin blogg!

2011-04-19 @ 01:43:56
URL: http://liindahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0