Den här bikinin klickade jag hem i förrgår...

img_2028 (MMS)

Den här bikinin klickade jag hem i förrgår och redan igår damp den ner i min postlåda! Jag måste ju bara tacka Nelly för den underbara servicen. Bikinin var lika underbar som på bilden så jag är väldigt nöjd. Dock så följde ju inte katalog kroppen med men det var en annan femma.. Idag har det varit ett riktigt suveränt väder! Jag och barnen har hållit oss ute hela dagen, förutom kyrkis på fm och en kort vila innan middagen som vi lyxigt nog blev bjuden på ute i solen utav Maria :) Ikväll har jag planerat lite mer inför det kommande dopet samt födelsedagskalaset och det börja kännas bra. Nu är det bara en liten snabb flytt här emellan men äsch det brukar ju lösa sig :p Haha! Idag har jag börjat känns pressen inför den stora dagen som kommer på Onsdag. Det är då huset blir vårat på riktigt och det är även då som flyttkartongerna ska vara färdig packade, färgen nästan ska ha torkat och jag fortfarande ska vara vid livet :D Nä nog om stress, det får jag ta då för nu ska jag slänga mig i sängen med mina underbaringar. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag beställde också en bikini för någon vecka sedan.. Fick inte heller med katalog kroppen.. Så jäkla dåligt!

2011-04-15 @ 09:36:51
URL: http://thenordlander.blogspot.com
Postat av: KIKKI

åh vad bra att bikinin var bra, suttit och funderat på om jag skulle beställa den, så får kanske bli så då ;)

2011-04-15 @ 17:04:19
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0