Sjätte september tvåtusentio

Dagen började inge bra idag.. Jag och arvid var till barnmorskan klockan tio och fick veta att lillbebisen kanske ligger med stjärten nedåt istället för huvudet. Attans! Det var det sista jag behövde nu i våran stressiga vardag. Blev inbokad på ett tidigt ultraljud imorgon iaf. Håller alla tummar&tår att det bara var elisabeth som inte kunde känna :p Efter mödra åkte vi ut till farmis och där fick arvid stanna hela dagen då mammsen var tvungen att fortsätta måla på i lägenheten. Jag blir grymt nöjd så över det hela är det ju värt att lämna bort lillprinsen lite. När jag kom ner för att hämta honom igen blev jag bjuden på fika. Arvid hade ätit och skitit som en häst :D Haha! Han är så duktig som passar på att parta när han är borta :P Ikväll är vi nere i lögdö igen, har två sovandes småprinsar i sängen brevid mig. Andreas ringde och väckte upp mig för jag "råkade" ju somna jag med efter kvällsvällingen. Nu har jag intagigt min dagliga dos utav bra bloggar och ska lägga ner mig igen. Just nu är det full rulle i magen, jag hoppas bebis förstår att det blir en väldigt ledsen mamma om den inte lagt sig tillrätta innan morgondagen..

Ja förresten, jag och andreas tog oss i kragen idag och åkte och röstade :) Det var första gången för andreas också så det var spännande. Nu känns det som att vi dragit vårat strå åt stacken :P

Imorgon efter sjukhusbesöket åker jag raka vägen upp till indal och fortsätter med förberedelserna. Snart är det fint och klart för att börja flytta över de första sakerna :D Jippie.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Håller tummarna för att hon bara kännt fel.. dom sa till och med till mig inne på förlossningen då dom kände på magen och tittade ultraljud att dom trodde det var ett säte, det fick jag veta ca 12timmar innan Noel kom. var 3st som tittade innan en 4:e kom in, kikade och sa "nää, inte är det här ett säte, om han inte har pungen i huve" på fin finsk brytning.. och jag och johan som inte vetat vilket kön det var fick alltså veta det bara några timmar innan. så fel dom kan ha ;b Hoppas det är det för dig med! : )

2010-09-07 @ 08:37:09
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Erika

Absolut! :)



Ja, jag är hemma och är mammaledig :).



Hoppas din bebbe ligger åt rätt håll!

2010-09-07 @ 13:16:57
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Hur gick det? Låg liten rätt? hoppas det!

2010-09-07 @ 18:28:01
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0