Nittonde september tvåtusentio

Ja då sitter man i lägenheten och för första gången ska vi äntligen sova här!

Hela helgen har bestått utav målning och tapetsering och j*vlar vad bra det har blivigt! Jag är så sjukt nöjd över att jag har rott det här i hamn. Nu är hela lägenheten ny fräsch igen :) Har målat det sista i hallen alldeles nyss så nu blir det en snabb uppdatering och sen ska jag hoppa in i premiär duschen. Jag har längtat hela dagen men som vanligt har dagen en vana att bli så jäkla lång.

Ingen bebis har velat komma än heller, h*n har varit duktig och stannat kvar där inne hela helgen men imorgon blir det fjärde dagen vi går över.. Hm, du kanske kan komma ut snart? Även fast dagarna går på ändå så har vi dig mycket hellre här ute med oss.

Imorgon är tanken att jag, arvid mamma&kalle ska gå på kyrkis i söråker. Vi får se om vi kommer upp i tid för tarzan somnade strax innan elva då det tog ett tag innan sängen var monterad och bäddad. Helst utav allt skulle jag bara vilja fortsätta att flytta in saker imorgon, men som den stora preggo mamman jag är klarar jag ju inte allt de själv :/ Så jag får nog gott vänta tills min sambo arbetat färdigt och har lust att sammarbeta med mig igen :)

Nä nu ska jag slänga mig i älskade duschen så att man får dyka ner i säng sen :) Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Angelica Nordstrand

Okej, så lill*n stannar fortfarande kvar:P Gu vad jobbigt. Hoppas på att h*n vill komma snart:)

Har ni flyttat till lägenhet? Vart d? :) Kram

2010-09-20 @ 15:34:08
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0