Nionde september tvåtusentio

Hela dagen idag har tillbringats i skolbänken på ttc. När vi slutade vid tre tiden åkte jag in till birsta, mötte upp mormor&arvid. Kikade på lite nya tapeter åt vardagsrummet, har funderat och jag vill nog ha en svart tapet där inne istället för en målad fondvägg. Kan bero på att det börjar bli lite tjatigt att bara måla :P Imorgon är tanken att jag åter igen ska på ttc. Jag har grymma förvärkar nu så vi får se, önskar innerligt att jag ska få vakna upp som jag gjorde med arvid. Då vet man lixom att det är på gång. Om det inte blir nått annat så är tanken att vi ska tillbringa helgen i lägenheten. Idag fixade jag äntligen med elen så nu är det väl lite smått med adressändring och sånt kvar. Det känns som att det är första gången jag flyttar, men nog är det annat nu än när vi flyttade till indal för två år sen. Då var det ju mest Andreas som drog i trådarna och jag bara följde med. Det här är ju som mitt lilla projekt :p Får inte säga så för andreas för då låter jag tydligen som en pensionär, haha. Arvid har sovit sen nio, och sen dess har jag försökt förstått mig på försäkringskassans elegitimations inloggning. Men tydligen ska det inte funka för mig.. Elegetimation har jag klart men då ska det ju förstås inte gå att logga in ändå.. Skulle som behöva fixa det där med tanke på att det blir indirekt omöjligt att jobba extra nu när Elias/Alma kommer. Men det är väl en fjärt i rymden just nu. Nä nu ska jag släcka igen och lägga mig brevid prinsen och få några timmars sömn innan man ska vara på gång igen. Natti Kram!

Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Jag tittar inte på hennes ålder utan på hennes sjukdomar som hon har.

För att det är via dom hon kommer dö och visst sjukdomar och ålder har väl något med varandra att göra eftersom det sägs att ju ädlre man blir ju lättare man får sjukdomar osv men ja.



Nej du har alldeles rätt i, man ska försöka se allting som det är just nu :)

Jag ska försöka njuta men det är så sjukt svårt, för att jag har en sån där känsla av att det kommer ske snart. (krånlgti att förklara)



Men tack för dina fina ord!

KRamis!"

2010-09-10 @ 20:44:16
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0