Här kommer en liten uppdatering från sänge...

img_0360 (MMS)

Här kommer en liten uppdatering från sängen högst uppe på björkall'en. Bilden är från ikväll, en livlig liten bebis som tycker om att gosa runt i mammas stora mage.. Idag blir det femte dagen som jag går på övertid. Just nu känns det som att vi aldrig kommer bli fyra i familjen.. Jag har gjort allt man kan göra + mycket mer därtill. Allt ifrån studsmatta till vindruvor och olja. Prinsarna mina somnade  tidigt ikväll, så jag har roat mig med att höja spjälsängen och bäddat nytt till bebis:) Jag har också skruvat ihop Arvids nya förvaringsmöbel som vi köpte på Ikea idag. Att installera barnsäkrarna i skåpen i köket visade sig inte vara nått för mig, så här ligger jag nu.. Är inte speciellt trött mest bara uttråkad som ni kanske märker. Jag ska faktiskt ta en snabb dusch så kanske det blir lättare att somna sen. Jag kan ju behöva lite sömn jag oxå :p Håll tummarna att nästa inlägg handlar om en Lillebror/lillasyster. Godnatt kram!


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Som jag håller tummarna. Jag är inne hela tiden och kollar om bebis har kommit haha

2010-09-21 @ 13:29:44
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Hannele - 2barnsmamman <3

Svar:

Tack så mycket :D hihi..

2010-09-21 @ 18:15:04
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0