Här är mammas lilla go gumma idag:) I sin ...

img_0466 (MMS)

Här är mammas lilla go gumma idag:) I sin första klänning och allt. Dagen har gått fort.. Tycker inte alls vi hunnit med mycket. Imorse åkte grabbarna iväg på crosstävling i Sollefteå, jag och mysan myste på fram till lunch. Då begav vi oss in till birsta för att ta en lunch på charm med Erica och Sara :) Självklart tänkte alla andra också som oss så det var inte lika roligt när man skulle trängas med så mycket folk. Jag och lillan åkte hem efter en stund då vi ändå inte hittade någon overall åt henne.. När vi kom hem blev det en lån och skön vila till kl6. Ikväll har Arvid varit och grattat sin kusin Vincent som fyller 5 idag :) Fy vad tiden går fort.. Jag tycker det var igår de kom hem med honom. Jag och Andreas passade på att storhandla medans så det är ur världen till veckan. Nu ligger vi på soffan. Arvid ligger utslagen i sängen, Alma och jag ska joina honom nu. Länge sen jag la mig såhär tidigt. Kan nog vara på tiden att man börjar komma igång med normala tider. Måste även berätta att mjölken kommit igång på roligt nu, gumman är jätte duktig på att äta också. Hon kommer nog bli en stor, frisk och go tjej :p Imorgon ska vi in till doktorn för prov tagningar på Alma. Efter det bara mysa hela dagen lång så det gör inget om det dåliga vädret håller i sig. Nä som sagt nu blir det sängen. God natt kram från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0