Femte september tvåtusentio

Hallå!


Helgen har bara bestått utav jobb och lägenhetsrenovering. Ifredags hann jag spackla alla rummen, igår var det slipningsdax. Idag har jag målat 2/3 väggar i sovrummet. Tack gode gud för förlängningspinnen till rollern. 2,80 i takhöjd är inget att leka med. Speciellt inte när man är ett stort preggo :P

Men efter allt arbete vill ändå inte våran lilla titta ut.. Kanske är lika bra att du ligger och gonar till dig därinne, mamma har fullt upp med flytten och din pappa jobbar 24/7 ett tag framöver nu så det är ingen brådis att komma ut :)

Min förkylning/influensa verkar vara på bätttringsvägen iaf. Jag är inte alls lika mycket zoombie som föregående vecka. Imorgon är det dax för ett besök på mödra så det ska bli spännande att se hur jag mår.

Imorgon ska Arvid få åka ut och umgås med farmor&alice. Jag hade tänkt bosätta mig i lägenheten och förhoppningsvis hinna göra klart alla rummen, iaf en sväng med färg iaf. Jag börjar bli ivrig att få flytta nu.. Känns inte riktigt som att man hör hemma någonstans just nu. En del saker i huset, en massa annat i lögdö och nu har man lite i lägenheten också.

rvid sover sen klockan åtta, han somnade bums efter en massa stoj idag :) Robban har också lagt sig och snarkar på bra han med. Nu ska jag bara göra lite mat åt lilla kalle så ska vi också hoppa ner i säng.

Jag verkar ha fått nått fel här på bloggen, mina inlägg syns inte på första sidan? Skit skumt, har inte hittat problemet än heller.. Men jag får ta det någon annan dag, en hungrig bebis är inte att leka med :P

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0