Happy face

Hallå!

Idag är det en bra dag. Under morgon fikat fick jag ett samtal från försäkringskassan. De hade kommit fram till ett väldigt glädjande beslut, min ersättning kommer att beräknas på min nuvarande anställning som chaufför! För våran del kommer det betyda väldigt mycket, kanske till och med en bättre bil till vintern? Mmm vi får se :)

Ja efter frukost skyndade vi iväg till kyrkis där Arvid lekte av sig lite :) Tyvärr var det väl inte så många större barn där idag så han lekte som mest för sig själv, laga mat och bjuda mamma på är nog det roligaste man kan göra :P När klockan slagit tolv och vi sjungit adjö rullade vi neröver staden med en släpvagn bakpå.Tanken var att jag skulle ombesikta den, men det gick tydligen inte.. Inte ens när jag gjorde ett tappert försök att himla lite med ögonen. Jag fick istället boka en tid imorgon i HÄRNÖSAND. Ja det kan ju vara trevligt med en liten road trip, jag och barnen tänkte svänga förbi hos deras gammelmormor/morfar på vägen tillbaka. Vi har inte träffat dem på jätte länge så vi får passa på när vi ändå har vägarna förbi :)

Just ikväll jobbar jag extra nere hos Robban. Han ligger och sover sen länge tillbaka, alla andra också. Så jag och barnen blir kvar här inatt. Nu ska jag "tradera" klart lite här för att sen slänga mig i den väldigt smala sängen :P

Här kommer bilder på mina goungar idag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0